slö dag

dagen.. idag har jag bara tagit det helt lugnt, inte orkat göra ett dugg faktiskt och orkar fortfarande inte. mår inte bra, inte alls faktiskt. på olika sätt.. och allmänt trött. har bara suttit här framför datorn och kollat film, och då menar jag bara film, knappt varit inne på varken msn, eller bdb.. eller någon annan sida. kollat till någon gång sådär men inte alls mycket. har bara suttit och myst framför filmer. söndag idag, vilket betyder skola imorgon.. måste jag upp tidigt och allt, det här kommer gå helt åt skogen! orkar verkligen inte, har sådan lust att bara hoppa av ett år, och sen börja om från början. så att jag kanske inte kommer så eftersom jag faktiskt är nu. en hel del grejer faktiskt! benet är fortfarande inte helt bra, men dubbelt så bra, hoppas bara jag klarar av alla trappor imorgon och resten av veckan, samt klackskor tis-ons! får se hur det går.. och på fredag fyller jag ju som sagt var år, underbart! nej, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, ska väl se vad pappa har för sig, om han tittar på något bra på tv, annars snor jag den eller kollar här i mitt rum.. får se! pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0