snöhelvete

från att ha varit rätt varmt några dagar, vårvarmt så blir det snö, snöar för fullt här i karlskoga, det gillar jag inte för fem öre! men iallafall.. imorse vaknade jag rätt tidigt igen, mellan åtta och nio ungefär. men gick inte upp föränn ungefär nu.. tio! drömde också en riktigt sjuk dröm. berättar om en liten stund.. la mig strax efter tolv igår alltså inte alls speciellt sent, satt och tittade på film men sen var jag för trött och orkade inte göra något mer.  när jag loggade in på bilddagboken för en stund sedan hade jag 20stycken kommentarer, och alla var från en enda person.. min kusin! haha, förstår inte alls hur han orkade, och kul kan de ju inte varit..
tittade precis nyss om det fanns något bra på tv, vilket det absolut inte gjorde så funderar starkt på att sätta på en film och mysa till mig såhär på morgonkvisten. imorgon börjar jag tio över tolv, dvs att jag inte alls behöver gå upp så himla tidigt. ska strax titta buss sen smsa till linnéa och bestämma med henne. räcker väl om jag iallafall går upp runt nio, halv tio kanske! och inte fem, eller som på måndagar.. sex halv sju. utan nu är det andra bullar i ugnen ska ni veta! och nu ska jag sluta skriva. Hoppas ni haft en riktigt trevlig helg.

Reality is not a game because here you cant replay or die twice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0