teater och bowling

idag hade vi ju ingen vanlig skoldag utan vi skulle se på teater och bowla. så jag fick börja tidigare än vanligt men också sluta tidigare! värt!..
började med att jag mötte mimmi när jag hoppade av bussen vid resecentrum och därifrån knallade vi mot järntorget för att vänta på bussen vi skulle ta, vi visste inte rätt buss bara att det skulle vara 31an tur var skulle vår lärare åka med den så det blev lugnt. när vi kom dit blev vi uppropade och sedan fick vi ta av oss jackor och skor för att sedan knalla in och sätta oss. från min sida så sög teatern pungsvett! inte kul någonstans, var bara något man blev fruktansvärt irriterad på. jennifer tyckte visserligen de var kul men va säger man.. humor!? efter teatern tog vi buss 16 (tror jag) mot Donkan så vi kunde få något i magen och sen knallade vi till strike (bowlinghallen) satte oss där en stund och felix, andre mf kom och satte sig vid oss innan vi gick och provade skor! sen fick vi tillslut börja men klotet vägde ju för fan ton, men ett av dom ända som passade mina fingrar ;/ sämst! mitt namn blev först på skärmen och ja ville inte börja så mimmi fick heta elinor den tiden och jag fick heta mimmi! haha.. med mitt namn kom mimmi etta, jag tvåa och jenny sist! sen vid två knallade vi uppåt, mimmi till tåget och jag fick vänta på min buss ca 35minuter.
det var min dag i skolan och nu efter.. kom hem och satte mig framför tvn och det var bara skit så bläddrade runt och fastnade på canal+ sport 1/2 minns ej, och det var hockey men orkade inte byta för ja somnade ett slag och fick sms av elin och hon skrev att hon skulle ta bussen tio minuter senare ungefär.. och nu vid tjugo över nio tog hon bussen hem. Min dag idag! borde tränat på provet, men är man upptagen så är man :| haha får fixa det ikv.
Nu säger jag godnatt för jag kommer förmodligen inte skriva något mer ska strax kila och fixa mig för sängen! :) så..Godnatt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0