time for homework..

vet ni, idag ska jag faktiskt dra igång pluggandet, tro det eller ej.. men har redan lagt fram penna sudd och allt som behövs på sängen för att inte glömma bort det. smart va? ih, iallafall.. vaknade riktigt tidigt imorse, alltså precis efter åtta.. här blev det ingen sovmorgon inte även om det är lördag, nej men skönt att komma upp ändå.. satte mig framför tvn och tog det lugnt och nu ska jag faktiskt strax börja plugga, och senare i eftermiddag funderar jag på att gå ut och gå en bit om jag inte skulle träffa elin. vi får se vad planerna bli.. först och främst pluggning iallafall. våren är kommen och då tycker jag inte man ska sitta inne hela dagen+kvällen.. nu har jag ju såklart en viktig grej att göra (oerhört viktigt för mig) alltså plugga, just därför kan jag inte gå ut på en gång.. utan efter lite plugg.. tar som sagt var lite i taget, inte allt på en gång! nu ska jag först och främst ta och bädda min säng, dra upp persiennerna och piffa till det lite i mitt rum, och sen.. tror inte jag behöver nämna det igen.. ni vet nog redan vid det här laget.. btw, gårdagen blev en lugn fredag, blev lite film mys och andra saker. jaja, bäst jag börjar med det jag ska nu.. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0