Trevlig Helg!

äntligen fredag, det har jag längtat efter hela veckan faktiskt. bara få vara hemma och sova hur länge jag vill imorgon. det är även precis två veckor kvar tills jag fyller år..  well, dagen har varit rätt okej faktiskt. haft riktigt kul vissa stunder. en av dom var faktiskt på idrotten, jag hade så enormt jävla kul.. spelade fotboll, hela klassen var inte med på vår fotbolls match utan bara åtta stycken, resten var nere i gymmet eller spinnade.. jag fick iallafall vara i lag med, felix, mårten & jonathan! och i andra laget var linnéa, mimmi, oskar och andré. jag gjorde iallafall tre eller fyra mål, duktigt värre tycker jag. ja som sagt, det var väl det antar jag.. hade ju bara två teoretiska lektioner (matte&svenska) idag och en praktisk (idrott). nej nu ska jag inte sitta här och ruttna något mer, ska se om det finns något att trycka ner i magen och sen hittar jag väl på annat.. Hoppas ni får en kul kväll. vissa gör som mig, tar det lugnt.. andra drar te med en fest eller annat.. puss&kram


you can make me smile, just being there..
to me, you're so damn cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0