trevlig helg! ;)

exakt en vecka kvar tills jag fyller år, ojoj.. tiden bara flyger iväg! well, hann inte skriva något speciellt igår, så jag får berätta om gårdagen i detta inlägg..   började med att städa rummet och medan jag höll på damsugade jag hallen och köket också, eftersom jag bara någon dag tidigare hade damsugat storarummet osv.. tog mig också an disken vilket inte var alls mycke och måste väl börja betee sig och ta hand om saker här hemma, inte bara mamma och pappa längre! efter det tog jag en dusch, fixade mig sen stack jag till elin.. möttes vid torget och följde med jenny och storhandlade.. sen följde jag med jenny till sandviken och lämnade och hämtade en grej, samt postade elins brev till mikis!  tog bussen tillbaka till stan och jenny skulle bara köpa lite mer mat hon glömde innan så vi stack in på willys sen hem till elin.. tog bussen hem vid tjugo i elva och gick och lade mig nästan direkt!   sen drömde jag en riktigt sjuk grej inatt, jag var utomlands med nathalie men vi började dyngbråka så jag skulle gå hem (?)  men vi blev jagade och sen var jag i fosterfamilj? dom nästan köpte mig till familjen, fick allt jag pekade på.. ny mobil, ny säng, ny dator.. nytt allt ihop! levde livet lix även om jag inte alls har en aning om varför jag var på foster familj ;o haha.. aja.. idag har jag faktiskt inte gjort ett skit, bara tagit det lugnt, pratat med faster lotta som var här en stund förut.. =) än vet jag inte vad det blir mot kvällen, något kul hoppas jag! Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0