trevlig helg

hallå, sitter i skolan nu och har egentligen idrott, men jag har inga kläder med mig +att jag inte alls mår speciellt bra idag. så jag och jennifer skulle ut och gå eller plugga, och vi "pluggar" hahaha. sitter här och tare lugnt och har nyss käkat kexchoklad. och i cafét där vi köpte dom fick vi en varsin gratis munk typ.. fettgoda! tackar säger ja bara ;). har inte något att skriva egentligen men ja har så himla tråkigt så ja får försöka hitta på något (a).. sitta här i mer än en timma, va sägs om det va? iallafall, slutar tolv idag, men får som vanligt vänta på kvart i ett bussen för att komma hem.. nej för fan, tänkte skriva av mig här (även om ja är helt idélös) men det går visst inte.. så, får se om ja skriver något mer senare.. pussochkram, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0