underbart väder

våren är på gång det märks, solen har lösit nästan hela dagen och gjort allt mycket varmare och man blir dubbelt så glad som man varit innan..  har väl varit upp till kanske en 10 plusgrader iallafall om inte mer? riktigt varmt iallafall. när ja kom hem hade jag fått brev, ett "god jul &gott nytt år" från Sonia och Josef, tog lite lång tid, men förmodligen fick farmor dom först och sedan vidare till alla andra.. Sonia och Josef är pappas farmor och "farfar", josef är inte ens vid liv, utan han dog för ett tag sedan.. han är stort saknad, pga att han tillhörde min släkt och jag träffade honom flera gånger, han var som min gammelfarfar eftersom pappa aldrig träffade sin riktiga.. aja, back to the other stuffs.. i brevet låg det två hundra kronor som jag lade i mitt kuvert för sparpengar. aja,kom hem till ett nystädat rum, städade ju som sagt var igår och fick städa tre rum idag i skolan, jag och mimmi fick oturligtnog vara på rumstäd, visst ganska kul i första rummet, men blev bara tråkigare för varje minut! nej nu har jag pratat lite med en viss person här.. inga namn näms! nu ska ja fixa annat, kanske plugga lite.. eller glo film skulle ja tro ;$                Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0