you're my angel in the night

hallå.. kan säga att jag mår illa så det skriker om det! har käkat negerbollar och druckit mjölk ;$ så jag får allt skylla mig själv, men jag var så sugen på något som innehöll "choklad". och jag är helt död, ska tvätta bort sminket och borsta tänderna osv, sen sätta mig framför tvn en stund innan sängen tror jag. ändå inge kul här. imorgon ska jag ta och gå ut och gå med carolina, hade jag helt av glömt bort, vilket minne man har alltså 8-) och resten utav helgen måste jag plugga så det ryker om pennan! ska ju sitta "barnvakt" åt alexander (kusin) på lördag pga att lotta ska ut med jobbet från tidiga eftermiddagen till sena kvällen, och han ska inte behöva vara själv hela tiden, +att hon kommer under natten och han är ju inte ens elva, så han vågar inte vara själv! ska se om han har läxor också, för då sätter vi oss och pluggar båda två, så får han be om hjälp när han behöver! :p aja, nu blir det ett långt inlägg här ser jag, dags att sluta kanske!  hope u have a great day!


you're eyes are burning on my skin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0