va blire?

vafan blire? klockan är halv fem här nu, och just ni vet jag inte alls vare blir..  massa problem hit och dit just nu. iallafall! var och tittade på en lägenhet förut, och den var sjukt fin och allt.. bara ett problem! för små rum, tyckte jag iallafall.. inget för mig, även om det var grymt snyggt där inne =). har iallafall fixat klart mig nu, bara vänta och se vad det blir nurå. jag kan även säga att jag haft en riktig otursvecka den här veckan.. skadat benet, och därför haft ont hela veckan, plus att jag slagit i eller rest mig för fort eller annat med benet och fått ännu ondare pga det.. har även fått riktigt ont mellan nacken och axlarna, vet faktiskt inte alls vad jag gjort, sovit fel eller något. inte alls skönt! bara hoppas på att nästa vecka för mig sig något bättre än denna vecka! och nu ska ja sluta skriva.. puss och hoppas ni får en kul kväll!


i'm not perfect..
but i still have a
heart,
just like you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0