virginska skolan

Sitter i skolan (fortfarande) men nu har vi samhällskunskap, sista lektionen! och vi skulle läsa på ett prov vi ska ha nästa vecka men va tusan, ja glömde skiten hemma, men ja och jennifer gick till biblioteket och nu sitter vi här och skriver blogg.. man vet ju aldrig om man kan dra hem? vet aldrig vad Bob kan dra till med helt plötsligt.. who cares! skiter it, ja ska ta bussen hem kvart i tre, om en halv timma.. tänker inte vänta till kvart över! well, svintråkigt har jag iallafall. Ännu en gång är det dags för mig att försöka ta tag i allt i skolan, ligger efter med så himla mycket, och jag orkar verkligen inte! får ordna det här, kan bli trögt.. men minst en läxa om dagen. Nej, jag är helt idé lös så jag vet inte riktigt va ja ska skriva.. hoppas ni haft en rolig skoldag, om det går 8-) pussochkram

*påminner mig själv att titta på elinas blogg när ja kommer hem*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0