*wish me luck*

sitter här och är lite små skakis pga mitt ben, fortfarande sjukt ont att göra vissa grejer, som att stå på knä ex.. eller anstränga muskeln. well, om ca 15, 20 minuter är väl mamma hemma och då ska vi göra pannkakor, jag har gjort klart smeten så det behöver vi inte tänka på, bara steka och vispa grädde! nathalie kommer hit när hon blivit klar också.. så ska vi dra till gårn runt fem ungefär, får se hur det blir att gå med benet den biten.. även om det inte alls är långt tar det ju självklart i.. blir ju jobbigt bara att gå runt här hemma lite. man anstränger sig extra mycket, spänner kroppen för att försöka slappna av i högerbenet så mycket som möjligt även om man går på det försiktigt.. hoppas också det ska gå bra att klä på sig sen också, såklart med tröjor men byxor blir en aning svårare &strumpor osv.. sånt som man behöver böja sig för blir himla jobbigt och sjukt ont, det går absolut inte! usch jag är så hungrig att jag mår illa, ätit en macka, en banan och ett päron idag.. nej nu ni, nu ska jag dra mig här.. 
well, *wish me luck*  (med tanke på att jag ska ut och gå sen, mot gårn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0