godnatt

tänkte bara slänga in ett inlägg om dagen innan jag kryper under täcket. först och främst blev det ju skola såklart, och hör och häpna.. jag var med på idrotten, och gjorde som man skulle, faktiskt skit kul! hehe aja, klarade mig igenom dagen, dock hade vi tydligen prov på svenskan, sista lektionen som jag fick veta samma dag, några timmar innan.. visste inte om vad, ingenting så mitt prov gick ju helt åt helvete kan jag säga. tog bussen kvart över tre hem och träffade nathalie runt kvart i fem och då drog vi till putte och fikade eftersom hans mamma fyllt år. grattis! hade grymt skoj iallafall, för jag fick till en riktig skratt attack, bara några få har fått sett det, nathalie är ju absolut en av dom, och flera gånger om. e ja. kom hem runt kvart i nio ungefär och satte mig framför datorn en sväng tills klockan helt plötsligt var tio. hehe e tjugo i elva nu. jag går ju upp tidigt, därför lägger jag mig där efter.. försöker iallafall. min lipsyl är helt slut också.. men tur hade pappa sin kvar, kanske använd en, två gånger så jag fick hans. jag är ju typ beroende.. mina läppar blir så torra på vintern och jag tuttar tills de blir rött om ja inte får ha lipsyl så, kletar på flera gånger om dagen. kul inlägg känner jag.. inte alls (n) hm. har knappt pratat med min älskling idag, bara typ några minuter, dock sa vi inte mycket av den tiden, tre meningar var kanske.. för det var massa ljud och skit i bakgrunden för honom. e ja det var la det mesta.. nu ska jag sova, dags för skola.. två dagar till sen är det helg, skönt är att jag har hotell nu sista dagarna och inga lektioner. YES! ja men som sagt, nu måste jag pysa..  Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0