måndag.. igen

och det suger hårt, inte alls skönt att komma tillbaka till skolan såhär efter lovet, PLUS det värsta är att hela HR & LP är lediga, dvs min klass är därmed inräknat, men jag får fan ta o gå till skolan, öppna verksamheten och plugga på två lediga dagar. japp så äre! klarade knappt ens av det idag, typ somnade hela tiden när jag skulle göra så, det gick inte så bra. men lite plugg fick jag allt tag i. trött och hungrig gick jag, för jag vägrar gå och äta helt själv? och samma lär bli imorgon, så jag har sån otrolig lust att stanna hemma imorgon. kommer inte klara av det. fick iallafall gå tidigare, kvart i ett.. eftersom jag skippade lunchen  &raster =) aja nog om det. skulle dra och hämta ut biljetterna till tokio hotel konserten innan fem, alexandra var vänlig och gjorde mig sällskap. efter det gick vi bort mot elgiganten, och affärerna där omkring och kollade, längtade tills man själv flyttade hemifrån osv. usch ja , mysigt läge. sen blev det att dra hemåt igen och nu försöker jag få tag på rasmus den lilla sötnosen. har inte på mobilen och svarar inte på msn. ;F pft! aja. nu blev det kallt igen, har seriöst frösit hela jävla dagen, nå fel? jag fick även hem papper idag om vaccination akta stavning mot svininfluensan här med som mamma redan fyllt åt mig, hon tycker nämligen jag ska ta den. aja lika bra.. nej.. dags att plocka upp lite skit från golvet ser jag. massa kläder slängda huller om buller, även oanvänt. låter fel ja vet, men jag har haft bråttom sen bara provat massa och slängt av mig istället för att lägga tillbaka det. så dags att fixa det nu! hehe, brukar ju ha det städat, första gången på riktigt länge det är fullt på golvet. ups   nej.. dags att dra sig, göra lite nytta.. sen slänga sig framför tvn, eller en film på datorn.. ha't gött! PUSS

 i really love u, and i don't wanna miss u .. cuz' i've never had this feeling until i met u. rasmus


Kommentarer
Postat av: Néa

Haha oj då ska du se mitt golv! där är det inte bara kläder kan ja säga! Haha Puss påre <3

2009-11-04 @ 15:07:23
URL: http://neawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0