torsdag vare ja

femte november, alltså shit va tiden går fort! föresten så började det snöa igår och la sig till och med på marken, och snöar fortfarande, inte mycket utan sådär små flingor om ni fattar va ja menar? aja mysigt som tusan äre. igår vaknade jag med ont i halsen men tänkte inte mer på det, utan jag pallrade mig iväg till skolan, frysande och ont i halsen. ryggen ömmade och blev bara värre och värre hela tiden, till slut fick jag lov att gå hem, ringde mamma. klarade inte va kvar längre. hade troligtvis feber. hade iallafall lite när jag kom hem. tog en tablett och låg i sängen framför en film. febern hade gått ner och jag trodde ja mådde bättre, bara lite förkyld så jag drar till rasmus och får feber där under kvällen. så jag höll på att frysa ihjäl. allt kändes fel, så jag har legat i feber hela tiden. fram och tillbaka. tog mig en dags ledigt idag för att krya på mig lite. och nu sitter jag här en sväng men ska strax sätta på en film och bara ta det lugnt! ska ha möte imorgon med min mentor och en specialpedagog igen men vi får se hur jag mår då om jag klarar åka ända in till örebro för att ha ett möte klockan ett som varar i ca 40 minuter. nejtack. vi får se.. aja, nej jag vet inte va ja ska skriva mer nu faktiskt.. häh! så jag ska väl dra mig nu, hitta en frän film att glo på.. ni får gärna ge mig en jävla massa filmtips, för jag är typ filmnarkoman. ser minst en film om dagen.. MINST! kan gå upp mot fyra fem, beror på. så släng gärna in en kommentar med en bra film.. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0