061009

hehe, nu var det sådär längesen jag skrev igen.. glömmer helt enkelt bort bloggen, sitter mest inne på msn fb & bdb sen läser massa bloggar. så jag glömmer som sagt bort att skriva själv.

aja redan inne på oktober månad, och bara ca två tre veckor kvar till höstlovet, sjukt underbart! jag har miss skött skolan, ja jag har gjort det innan också, men nästan ännu värre nu på denna korta tid bara. 8,nångting i olovlig frånvaro (skolk) redan och kommer snart få muntlig varning om jag inte skärper mig. hm var på möte i fredags med min mentor och specialpedagog och vi pratade om att jag låg efter i en del, och hade rester från ettan som jag gärna klarar upp så vi fixade lite och gjorde så jag börjar nio istället för tio varje måndag och går på öppna verksamheten som det heter för att plugga upp det jag missat. ska prova på det nu fram till lovet och veckan efter det. sen ska vi ha möte igen och se om jag trivs att ha det så och om jag vill fortsätta osv. sen lite om skolken men det var inte speciellt mycket tal om det faktiskt. uj klockan är bara tio över åtta och jag håller på att somna här, dock får jag inte för rasmus vill att jag kommer till han / han till mig? eller vare va, hehe! ska la ringa honom om en stund igen och se. nej men gud! jag gäspar fan tio gånger inom en minut, jag skojar inte! e ja, va skulle jag säga nu rå?
jag ska försöka börja blogga oftare, men dock inte det lättaste. men försöka det lovar jag! haha, visst inte många som läser, men är skönt att bara skriva av sig ibland, vad det än handlar om så kan man skriva det här! (nästan) nej dags att ta reda på hur jag ska göra nu, innan det blir för sent och innan jag deckar så att säga. ha det bra!
puss!





"Ja älskar dig mer har verkligen insett de nu,
kollar på en film och kan inte sluta tänka på dig !
Älskar dig mest <3<3"    
du är bäst älskling!

jag älskar dig så grymt mycket skitunge, och som jag sa sist.. jag trivs när jag är nära dig, jag mår bra i din närhet. du är min, bara min och det finns inte ord att förklara dig, du är bäst helt enkelt! 
                                                              rasmus persson <3 elinor wulff

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0