141009

goddag, eller vad man ska säga..?  jag är iallafall fortfarande sjuk, varit i ca en vecka nu och går och väntar på att bli frisk bara. dock skönt att få vara hemma från skolan och vila ut ett tag, men långtråkigt på dagarna, då det blir film flera gånger om. och med det sagt så har jag slut på intressanta filmer, sett dom redan. vet ni några bra filmer? lämna gärna en kommentar med filmtiteln. iallafall, min morgon började redan vid sju då jag fick tvinga upp mig själv bara för att försöka väcka rasmus, men inte fan var det lätt när jag själv höll på att somna sittande. sen dess har jag inte kunnat sova speciellt mycket, för strax efter han hade gått blev jag terrad på sms av emelie, crazy girl! ´hon ville att jag skulle följa med henne till stan när det öppnade, &hon berättade att hon inte sovit något och hade gjort en himla massa redan på morgonen bla rensat sin garderob, vilket betyder att jag kan få en del kläder, om det är något att ha så att säga. och vet ni vad föresten? bara nästa vecka kvar i skolan, sen har vi ju för sjutton höstlov. hur underbart äre inte? ska se till att mysa till det ordentligt med människor jag tycker om den veckan.  nu ska jag iallafall lägga ner mig under täcket med yttligare en film, men som sagt.. ge gärna tips på spännande filmer..    Pusss saja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0