181009

har inte hunnit skriva nu på morgonen, eller ja det var morgon för några timmar sen, och hann inte skriva då. vaknade smått av att jag fick en puss vid pannan/tinningen av min älskling imorse, men somnade om i hans armar, hih :$ sen vid tio ungefär får jag sms om jag kan sitta barnvakt vid halv två. och mitt svar blev ja.. låg i sängen till ungefär halv ett då jag gick och åt, sen vänta jag en stund med rasmus eftersom hans pappa skulle hämta han, sen blev det dusch och nu är jag som sagt barnvakt.. just nu sover lillen men kommer troligtvis vakna om en stund. fy, en unge på 5-6 månader, blir en del att ta hand om där.  trött som sjutton är jag, somnar snart jag med känner jag, inte bra inte bra! skola imorgon också, fy sjutton säger jag bara, det är hemskt ju. inte varit där på en vecka och nu ska jag dit, och sen är jag ledig en vecka .. fan va underbart, vill ha lovet nu! heh aja nej va ska man skriva egentligen? finns inget intressant, lika bra att lägg av då.. göra något annat innan lillkillen vaknar. Hoppas ni haft en skitbra helg, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0