gief fjärde mars

i måndags blev det att kliva upp åtta fast man har lov, men det är så att jag och nathalie skulle beställa biljetterna till tokio hotel konserten den fjärde mars! och vi fick typ bästa sittplats i globen, helt underbart! jag kan inte längta mer.. bara att hämta ut dom nu, och det lär väl bli så snart som möjligt antar jag. från i tisdags har jag bara umgåtts med min älskling, dom tog en break på lanet och han har då bara umgåtts med mig.. hih :$ igår hade vi varit tillsammans i fem månader,  280509 ,  förutom det så blev det att möta upp honom vid hans mammas salong i närheten där dom bor, för han skulle klippa sig och färga håret, vilket jag också gjorde lite smått. satte en toning i håret för att få jämnare färg på ett sätt, sen klippte av det slitna nu bara. älskling färgade mörkbrunt, hih riktigt snyggt ;$. aja till dagens kanske? vaknade med älskling som sagt, och vid kvart över ett kom pappa och hämtade mig, och vi åkte och hämtade mamma sen drog papi och jag och käka pizza, heh yummie. och resten av dagen nu funderar jag på att bara vara hemma och ta det lugnt, orkar inte så mycket faktiskt.. och jag har blivit bättre på mitt bloggande, men vissa dagar blir det inte ett inlägg alls, och kanske inte på flera dagar, så kan det bli ibland då man inte alls har något att skriva, eller.. det har jag egentligen aldrig men. ännu värre skulle det bli om jag skrev då jag är idélös!  nu ska jag sluta skriva, blir massa tjat här bara.. haha..  PUSS


jag älskar dig rasmus,
280509 -fem månader & en dag älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0