Godmorgon

för första gången på riktigt länge gick jag upp direkt när klockan ringde vid sex, men nu i ca en halv timme har jag bara suttit och tagit det lugnt och snart blir det dags för frukost och sen börja fixa mig. har absolut ingen lust att missa bussen, speciellt inte när jag faktiskt kommit upp i tid. det är iallafall sista skolveckan nu innan jag får höstlov. dock har jag en del att göra under lovet. roliga saker, men fortfarande saker att göra! kanske inte mycket, men det kommer! ex, dop & barnkalas är två av sakerna. otroligt skönt ska det bli iallafall, dock har jag haft "ledigt" en vecka redan eftersom jag varit sjuk. men det är bara tråkigt, då måste man ligga inne och inte umgås med folk vilket jag kan på lovet! nej nu är det dags att ta och göra sig iordning, klockan tickar.  Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0