godnatt

ja precis, godnatt! sov ca 5 timmar inatt, och kommer sova hälften av det denna natt känner jag på mig. klockan är tjugo i elva och jag gäspar som en tok men har bestämt mig för att se en film jag inte sett. jag älskar film och vill verkligen inte missa denna. har varit uttråkad hela fucking dagen,men har tvättat en del.. ja nu tänker ni väl, vafan du tvättar ju varje dag , jo det är sant men jag tar en till två maskiner om dagen och jag byter lakan på min säng ca en till två gånger i veckan vilket tar mycket tid och plats, jag går även i skolan så får inte mycke timmars tvätt tid och som sagt mamma klarar fortfarande inte av allt. det blir tvätt när man byter lakan ofta och byter kläder varje dag. lakan och sånt tar även plats i maskinen vilket gör att jag bara kan ta en sak i taget. men nu tror jag det är ca fyra maskiner kvar att tvätta. ja fram till fredag då jag byter lakan igen, eftersom jag städar minst en gång i veckan också, plockar ordning det som finns och dammar &dammsugar så det är snyggt. nej nu orkar jag faktiskt inte lägga ner mer av min tid på det här, är redan för trött och jag ska ju som sagt se film i ca två timmar nu innan jag får lägga mig. klockan är just nu iallafall 22:45 , vilket betyder att det tog fem minuter att skriva detta inlägg.. aja dags att kila , godnatt, sovgott &drömsött! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0