gokväll

eller något.. iallafall, har varit helt slö under dagen och inte gjort ett skit, tvättat två maskiner, men vad är det då? heh nu ska jag iallafall strax hoppa in i duschen och göra mig klar för utgång. just nu känner jag mig inte speciellt pigg på att göra något, är lite små hängig.. men jag har suttit inne i en vecka nu, dags att röra lite på sig nu. jo för fan, jag har ju rensat min garderob lite gran idag, dock inge speciellt men jag la i ordning osv så det fick bättre plats också.. och har en jävla lust nu att byta lakan i sängen, och damma av lite &även damsuga.. visserligen är det som sagt inte stökigt alls, men damm hittar alltid sin väg fram, kan va dammigt direkt efter man dammat så att säga. nej nu ska jag fan ta tummen ur röven och göra det. och vi får se om jag slänger in ett kort inlägg senare ikväll när jag kommit hem.. ha en riktigt go fredag iallafall.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0