Guten Morgen!

ja som sagt, godmorgon! minns ni att jag skrev igår, att det skulle snöa här omkring idag? och vet ni, när jag gick och kollade ut, hade det snöat men regnet höll på att spola bort det. vilken skit va? e ja, blev en film igår kväll sen blev det kvällen för mig, blev för trött för att kolla på ännu en. men en räcker gott och väl när man inte gjort annat än kolla film hela veckan. aja fredag idag, ännu ingenting inplanerat för min del.. så vi får väl se om det händer något spännande under dagen, annars får jag ta saken i egna händer eller något! ;) 'är ändå ganska slö idag, eller kanske bara är nu på morgonen? hehe ja vi får väl se hur det blir. jag har blivit bättre med mitt bloggande, right? nu bloggar jag inte längre, var tredje vecka , eller något liknande, utan varje dag.. och kanske även två, tre inlägg om dagen. inte speciellt intressant blogg kanske, &kanske inte speciellt många läsare, men vet ni vad? jag bryr mig inte.. vill bara skriva, känner aatt det behövs. skriva av sig lite, även om det inte är något speciellt, men man släpper ut en del i skrivandet faktiskt. nu ska jag se om mamma behöver hjälp där ute.. sen kolla runt lite innan jag kanske drar igång en film.  Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

tycker snön kan vänta att komma. Har inte fått ngn snö här än iaf :) Miss u bibi <3

2009-10-16 @ 15:46:09
URL: http://miieema.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0