Hallå bloggen

klockan är halv två, och vanligt vis ska jag ha sett en till två filmer redan, men jag har inte tittat på en enda än, men det kommer, vänta bara.. har även suttit och funderat starkt på en hel del olika saker, och därmed bestämt att jag ska börja spara pengar för en gång skull, både till shopping och en del för att kunna resa utomlands när jag har fått ihop det. nu låter det som jag är fattig, men det jag menar är att jag inte kommer lägga undan mycket, utan bara lite lite i taget +att jag ska lägga undan till kläder så, det går ju åt, justja glömde en sak.. är skyldig mamma & pappa sex tusen också, så ni ser.. pengarna går åt! nåja nog om det.. mamma håller på med mat just nu, så snart blir det käk och strax efter det tänkte jag hoppa in i duschen så jag blir fräsh. bara för man är sjuk så betyder det ju inte att man bara ska ligga och bli äcklig, usch NEJ! duscha gör jag ändå. tänkte städa rummet och fixa lite, men kom på, det är inte stökigt.. golvet är tomt på grejer och jag städade för några dagar sen! då slapp jag det iallafall. då blir det bara mat, dusch sen film mys igen. jag sitter vid datorn varje dag men vet ni vad..? jag tycker inte ens det är kul längre, finns ingenting att göra . för man gör samma saker varje jävla dag, och det blir långtråkigt! dock är jag besatt av facebook's farmville . hehe jag vet, det är sjukt men går in där MINST tre gånger på en dag om jag har tid.  nej dags att klä på sig lite känner jag, börjar bli lite småkallt.. brr!
&vet ni? jag saknar min rasmus, förut träffade jag han varje dag, samt sov tillsammans med han varje natt. men nu har vi träffats en till två gånger på en vecka & bara sovit tillsammans en natt. nej va säger ni, dags att jag slutar skriva? det tycker iallafall jag, för nu är jag tom på ord och tom på.. ja allt kan man säga.. hörs & ses
PUSS!

föresten glömde säga en sak.. jag har blivit kär, på nytt i tokio hotel.. dom nya låtarna, jag säger bara WOW!  helt underbara, och jag bara längtar tills dom kommer till sverige, då jävlar ska jag på konsert ska jag lova! nu 2010 ska dom iallafall ha en europa turné, &dom kommer förmodligen hit, vilket jag verkligen hoppas.. ja, dom går inte beskriva i ord. varit ett fan av gruppen i va blir det.. två år? a på ett ungefär!  &nu ska jag sluta skriva.. =)


Kommentarer
Postat av: eme

haha elinor.. din nörd :D

2009-10-15 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0