halloween 8D

e ja, ingenting för mig så att säga. blev en utekväll med några trevliga personer igår, men har precis kommit hem från jessica, för vanessa och gaston flyttade hem igår och gaston fyllde där med två år igår så jag var på kalas där idag, gav present till både honom och sessan (för att hon inte ska bli ledsen att hon inte får) sen bara vara där och umgås med ungarna lite. och nu drog pappa iväg och köper mat, på milano hehe. alltså kebabrulle för min del, mild sås och utan lök. yummie.. och vet ni, jag saknar min älskling.. rasmus! hih så äre. jag har blivit så jäkla idé lös nu sista tiden igen. what's the problem lixom? jag är iallafall jäkligt hungrig nu kan ja lövee, och trött. nej nu kom pappa med mat, det verkar som det gått värsta kort tid? men jag har tagit på mig ett tag att skriva detta korta inlägg, som ja säger, helt idélös och vi bor kanske högst fem minuters gångavstånd dit.. eller mindre men a ni fattar . time for food , bye cuties

btw, jag orkar inte att skolan börjar om bara två dagar, sista lediga dagen imorgon, sen smäller det igång igen några månader.. örker inte, helt seriöst! nej, som sagt.. MAT! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0