här ska det vara en rubrik..

regnregnregn, fan va jag hatart alltså, finns inge positivt med regn, inte ett dugg! oväder alltså.. e ja har som ni kanske förstår regnat för det mesta hela dagen. jag har även suttit barnvakt åt sessan,gaston &neo några timmar idag. är så himla glad att dom är hemma. ssen har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt framför datorn, och försökt få upp värmen för jag fryser som ett as när jag inte har täcke på mig. nu hade jag tänkt slå på en film och bara tat lugnt och njuta typ. =) e ja. jag har la inge mer att berätta tror jag.. men blir att träffa alexandra senare och imorgon blire att gå på dop eftersom neo ska döpas. jag tror det var allt.. pusshej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0