hellu

några dagar sen jag skrev nu, tre för att va exakt.. tror jag föresten? a skit samma. igår umgicks jag med hör och häpna nathalie för första gången på riktigt riktigt länge faktiskt. hon sov kvar här och vi umgicks idag också, blev att dra till jessica och ta hand om neo en stund medan hon fixade och sånt eftersom sessan och gaston skulle få komma hem och vara hemma över helgen. och nästa helt så ska dom få flytta hem igen, helt och hållet! fan va underbart, varit borta i fyra månader så jag kommer väl bo där för att få träffa dom hela tiden, saknat dom värsta mycket ska ja säga! aja, busade och lekte med dom, och felicia som kom dit med sin mamma =) jobbigt, men underbart! har jag nämnt att jag älskar barn? ;) hehe! aja sen vid sex blev det hem och duscha och fixa sig så snabbt som möjligt för min syster ville att jag skulle med henne och tom och handla i kristinehamn, hon ville träffa mig eller nå sånt vare va =) så jag följde med, och när jag kom hem såg jag de sista av idol och sen drog pappa o ja o köpte mat på milano. gottgott! &nu ska jag faktiskt sova, det får va sjukt men jag orkar inte va vaken länge till.. en film kanske mer klarar jag inte.. film eller inte? hm ja vi får la se vare blir, nu ska jag iallafall skutta till toan o ta bort sminket, borsta tänderna o sånna saker sen byta om.. TJAROO!

btw glömde säga en sak.. TREVLIGT LOV för er som har höstlovet denna vecka det har iallafall jag, fick det idag så nu slipper jag äckelskolan i en vecka , lite men alltid något.. underbart helt jävla underbart.. hehe nej, som sagt, dags att dra.. Puss!

Kommentarer
Postat av: emelie

jävla unge, jag vill också ha lov!! :)

2009-10-24 @ 02:05:34
URL: http://emewulff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0