lite kort om dagen

kom hem för ett tag sedan, drog till emelie och tom runt.. fyra, fem? jag skulle få kolla på kläder hon inte ville ha längre tur man har äldre syskon med bra smak ;) så jag skulle mest dit och hämta det osv, men blev kvar ganska länge, bara var där och var lite små social med fölk, mest emelie om ja säger så! och vet ni.. än så länge har jag inte sett en enda film idag, men tro mig.. det dröjer inte länge innan jag slår på en och kryper ner under täcket med något gott till.. blir iallafall ingen skola för mig imorgon, är som sagt redan sjukanmäld så, även om ja skulle vilja gå, skulle det bli helt fail på det! btw, hörde att det kanske ska börja snöa här omkring imorgon? vafan, redan? det är ju bara mitten på oktober, men aja.. bättre tidigt, för då kanske det inte håller i sig länge? vill ha vår och sommar så fort som möjligt, men just nu även vinter myset! aja, fredag imorgon. än har jag ingenting inplanerat men vi får väl se, ska iallafall ta mig en städtur, även om det inte finns något speciellt att städa. men får väl ta o hjälpa lite här hemma nu när mamma inte klarar av det pga operationen. men vi får väl se, något kommer la hända mot kvällen antar jag,  men nej nu ska jag dra mig faktiskt.. ändå inget vettigt att skriva. ha de bra, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0