ondagsmys

e ja, känns som jag börjar få igång det här med att blogga igen. inte speciellt ofta &mycket men ja, ni ser väl själva.. andra inlägget idag faktiskt! tro det eller ej men jag älskar, verkligen älskar sommar. men just nu längtar jag tills det börjar snöa, vill dock inte ha kylan. men det är så himla mysigt, mörkret, och snön som gör det ljust.. ligga inne i soffan framför en film med en kopp varm choklad, eller bara mysa med sin älskling och veta att det är kallt där ute. jag ser verkligen fram emot det den här gången. så himla mysigt och underbart! i'm a freak i know.. jag har legat under täcket i flera dagar, och tittat på ett X antal filmer, ändå på något konstigt sätt känns det inte som jag vill göra annat just nu. och vet ni? det tänker jag fanimej göra nu också.  först blir det att koka ihop nånting gott.. och fortfarande.. har ni filmtips, så släng en kommentar med titeln=)
Puss & Kram





280509 -
rasmuspersson<3


Kommentarer
Postat av: alexi

fredagsmyyyys :D

2009-10-16 @ 16:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0