090917

känns som om jag börjar få in mitt skrivande lite mer, eller? :$ fortfarande inte mycket, men det är iallafall en början.. right? well, igår var jag faktiskt på hockey, i nobelhallen xD det var bofors mot öik? a örebro iallafall först var det meningen att vi bara skulle följa robin linus mf men vi satte oss där utanför en stund och bestlutade sedan för att gå in vi också, hade ändå inget för oss xD heh aja som jag kanske sagt förut så brukade jag kolla på hockey med pappa, kan fortfarande hända att jag gör det &jag tycker faktiskt det är kul, så jag satt ganska inne i matchen vissa stunder ;$ aja, dagen började iallafall med att jag gick på stan direkt när jag klivit av bussen typ här hemma, mot donkan o käka och sen upp mot torget en sväng och sedan nobel som sagt. och senare mot kvällen när vi gick hem kom plötsligt rasmus med danne & vem de nu va .. glömt :$ och då följde han med mig hem och sov hos mig (inte speciellt ovanligt jag vet) och som vanligt kom jag försent till skolan även idag.. får skylla på massa saker hela tiden^ men nu ska jag fan ändra det, vara i tid varje fucking dag och stanna hela dagarna! ehm, hade hotell idag, men dock inget att göra, jag fick sitta i receptitionen idag igen, dock var jag frånvarande där och var med linn i köket istället och småstädade lite med henne och bara snacka skit! sen gick jag ner till restaurangen och var social mot linnéa och mimmi lite smått som var i serveringen. &dom fick sjunga för en gäst som fyllde år, cute! :D ehm a.. stod och käkade is och sockerbitar bara där nere, fun! e jaha. nurå? ehm.. ja där toog det stop verkar det som heh, och jag vet.. jag skriver INGET som är intressant. knöw! idétorka! esh har skrivit en liten bit, och ja som sagt, ett ganska så ointressant inlägg men det får väl duga för idag, och jag skriver för det mesta för att bara skriva av mig och få tiden gå lite fortare då det är som segast och jag är som mest rastlös!  bara morgondagen kvar i skolan, fredag tomorrow. yää (H' amen ni får la hat gött antar jag =)

PUSS                                                                                                   rasmus<3




säg ärligt vad ni tycker..
ska jag fortsätta vara ljus?
eller ska jag färga mörkt igen?
ELLER! ska jag ha vanlig brun?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0