gief friday!

usch, bara tisdag.. jag vill ha helg nu! orkar inte en dag till i skolan, dock måste jag! (N) som vanligt har jag sovit hemma hos rasmus inatt, och umgåtts med honom varje dag. men idag ska jag faktiskt ta och träffa en barndomsvän som jag glidit ifrån nu när gymnasiet börjat.. så efter skolan ska jag hem, äta och fixa lite sen antingen går jag till elin eller så kommer hon till mig, eller så är vi helt enkelt ute och chillar =)! imorgon blir det att stanna kvar i örebro och träffa janina (min kusin) och ta en fika &bara umgås lite. den här veckan blir det inte mycket rasmus, visst kvällarna &nätterna kanske men inte på dagarna, på fredag ska jag stanna kvar i örebro då också och dra en runda på stan med alexandra som får sina pengar då , &lördag blir det storfors på marken så jag kan få träffa mina små underbaringar, sessan och gaston.. jessica ska nämligen ta med dom dit så hon tipsade mig att jag skulle komma så jag kunde få träffa dom, eftersom jag inte träffat dom två på två eller tre månader.. eh ja det var väl det mesta antar jag? hm.. sitter iallafall i datasalen nu och har rast. börjar inte förän halv ett och då har vi haft rast i över en timme.. men nu ska jag sluta skriva känner jag.. Pusssss saja!


rasmuspersson
jag blir bara mer kär för varje dag &stund som går.. aldrig känt såhär för någon annan ;$ men ja.. ehe, jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer Norgren

Ja helg nunnununuunu !! :D <3

2009-09-17 @ 12:44:07
URL: http://mammasmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0