hallåhallå

äntligen fredag säger jag, jag gillar verkligen inte att skolan har börjat. inte ett dugg skönt! idag var vi iallafall på hotellet och sen runt ett där skulle vi gå på en liten guiderunda, och efter att ha gått i klackskor en hel dag, sen gå runt en hel del ställen i stan i örebro dog mina fötter. usch, jag hade så ont att jag knappt kunde gå till slut. när jag väl kom hem gick jag och åt en macka och sen satte jag mig här en sväng och var allmänt osocail, som nu.. och precis nyss har jag plockat ordning på mitt rum, bara damsugning som behövs. men det tar inte lång tid så det är inte så viktigt i detta läge! egentligen skulle jag umgåtts med rasmus mf, men blir nog inte så eftersom vi är lite småosams tror jag (N) menmen jag får la sitta här hemma och ruttna bort. för roligt är det absolut inte.. plugga kanske? nej, det har jag heller inte lust eller ork till.. jag hoppas även att jag inte börjar bli sjuk nu igen, fryser nästan hela tiden, och är helt hängig och småsur idag. och varit såhär några dagar, jag hoppas inte det håller på att bryta ut så jag får feber och massa skit nu, det har jag inte tid med.  aja.. jag har iallfall sovit hos rasmus en hel del den senaste tiden, mysigtmysigt! och han fyllde faktiskt år i onsdags (9sept) men han var inte den enda.. min farmor fyllde nämnligen år samma dag =) nej jag klarar inte ens av att skriva här längre, är helt idé lös och rastlös. så, pusssss på er!


                                                                          rasmus
hjärta elinor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0