oj oj oj säger jag bara!

nu får jag allt ta och be om ursäkt.. nu har jag inte ens kollat in på bloggen sedan jag skrev sist, vilket var ca 3 veckor sedan tror jag. well, förra veckan var jag ju som sagt i kreta och hade det underbart i värmen. första skoldagen för mig var igår (räknar dock inte med dom allra första 3 dagarna) och idag var första gången vi hade hotell för i år, och vi fick även sluta tidigare, så vid kvart över två fick vi sluta när vi skulle sluta runt fyra egentligen. aja, sen ringde pappa och sa att dom kunde hämta mig om jag ville bara att vi skulle kolla på en bil i hallsberg före, visst tänkte jag det går la fort.. men för fan jag kom hem för en kvart sen, alltså halv åtta! för vi åkte runt lite överallt och kollade en hel del olika bilar, not fun alltså..

och vet ni vad? nästa vecka kommer mitt älsklingsband TOKIO HOTEL till sverige, till mitt/vårat land, och jag kommer dock inte få se gnuttan utav dom men jag kommer ändå bara vara ca tre timmar från dom &i samma land, bara det gör allt så jävla underbart!

hm aja, var bara tvungen att säga det, och snart ska jag förmodligen in i duschen och sen kanske jag ska till rasmus, vi får se hur det blir med den saken! blir upp tidigt imorgon, eftersom bussen går tio i sju &ska jag sova hos rasmus behöver jag gå upp lite tidigare för att hinna fixa mig sen till bussen. aja, tur det är fredag imorgon iallafall, för blir det inget idag så hinner jag träffa honom imorgon en stund.. och ja som alla senaste inlägg så blev det här ganska långt, men bättre ett långt än ett kort då jag skriver riktigt sällan, eller? =)  måste försöka börja skriva oftare igen.. i början skrev jag ju flera om dagen. aja nu skriver rasmus att jag ska pallra mig dit, så jag får la ta och skutta in i duschen så jag blir ren &sen "pallra" mig dit i regnet.. gr mysigt HEH! aja,
PUSSSSS



just ja! jag och rasmus hade faktiskt 3månader för några dagar sen ;$    älskar dig bby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0